Kesan strategi persembahan multimedia dalam screencast terhadap kemahiran praktikal pelajar berbeza gaya pembelajaran dan gaya kognitif (IR)
Kajian ini bertujuan membangun dan menilai kesan penggunaan pelbagai strategi persembahan multimedia dalam screencast terhadap kemahiran praktikal pelajar yang mempunyai gaya pembelajaran dan gaya kognitif berbeza. Empat strategi screencast yang dibangunkan ialah screencast dengan narasi, screencast...
Saved in:
主要作者: | Muhammad Razuan Abdul Razak |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3693 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
由: Musa, Nurliana
出版: (2008) -
Kesan penggunaan perisian multimedia di kalangan pelajar teknikal yang berbeza gaya kognitif field independent (FI) dan field dependent (FD)
由: Hasan, Haris Fadillah
出版: (2007) -
Kesan penggunaan perisian multimedia di kalangan pelajar teknikal yang berbeza gaya kognitif field independent (FI) dan field dependent (FD)
由: Hasan, Haris Fadillah
出版: (2007) -
Kesan interaksi atribut persembahan multimedia, gaya kognitif, peringkat pengajian dan bidang pengajian ke atas daya ingatan visual pelajar IPT
由: Rozimah, Bidin
出版: (2014) -
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
由: Don, Ahmad Jasmi
出版: (1994)