Tahap kebiasaan, kefahaman konseptual, tahap penguasaan dan minat guru sains SJKC terhadap kemahiran proses sains (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti tahap kebiasaan, kefahaman konseptual, tahap penguasaan dan minat guru sains Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) terhadap kemahiran proses sains (KPS). Kajian ini menggunakan penilaian proses dalam Model Context Input Process Product (CIPP) yang diasaskan o...
Saved in:
主要作者: | Ang Shu Zen |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3918 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Penilaian hubungan tahap penguasaan konsepsi Sains dengan tahap kemahiran proses Sains guru peringkat menengah rendah
由: Ibrahim, Abdul Rauf
出版: (2011) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains dalam kalangan murid sekolah rendah /
由: Manoharan Arunasalam
出版: (2009) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains bersepadu dan kemahiran abad ke-21 dalam kalangan pelajar biologi (IR)
由: Siti Shahida Mohd Azri
出版: (2016) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains dalam kalangan guru sains sekolah menengah di zon Bangsar /
由: Emeliana Tompang -
Penguasaan kemahiran proses sains guru-guru sains sekolah rendah
由: Haiyon, Siti Patonah
出版: (2010)