Pembinaan dan penilaian modul PBM-SC2 dan kesan terhadap KBAT, motivasi dan refleksi dalam kalangan pelajar (IR)
Kajian ini bertujuan membina dan menilai kesan modul PBM-SC2 berdasarkan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah (PBM). Kajian juga menilai kesan modul terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT), motivasi, dan refleksi pelajar terhadap persekitaran pembelajaran. Pendekatan kuantitatif dengan...
Saved in:
主要作者: | Nur Fadhila Baharudin |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4185 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan dan kesan pelaksanaan modul In-Vee terhadap pencapaian, Kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains (IR)
由: Aizinin Aiza Hazrilsuhada,
出版: (2016) -
Pendekatan pembelajaran berasaskan masalah (PBM) terhadap KBKK pelajar dalam pembelajaran nutrisi (IR)
由: Shafini Noor Ain Abd Ghani
出版: (2014) -
Pemupukan kreativiti dan motivasi dalam meningkatkan keyakinan diri pelajar berasaskan modul PIS (IR)
由: Norhayati Abdul Latif
出版: (2013) -
Pembinaan Modul Intervensi Terapi Kognitif dan Kesan ke Atas
Resilien Remaja Sekolah
由: Nasir, Len
出版: (2023) -
Kesan modul bimbingan kaunseling kelompok penyesuaian remaja terhadap motivasi, asertif, empati, harga diri dan kecerdasan emosi dalam kalangan pelajar salah laku disiplin (IR)
由: Zainol Abidin Ishak
出版: (2016)