Kesan intervensi permainan digital bagi mengukur emosi, minat dan kefahaman konsep asas pengaturcaraan dalam kalangan pelajar kolej komuniti
Kajian ini bertujuan untuk menganalisis kesan intervensi permainan digital bagimengukur emosi, minat dan kefahaman konsep asas pengaturcaraan dalam kalangan pelajar. Reka bentukdan pembangunan permainan digital yang dinamakan MAFKA1 menggunakan Model Reka Bentuk Permainan(IPO) dan Kerangka Mekanik,...
Saved in:
主要作者: | May Asliza Tan Zalilah |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4806 |
标签: | 添加标签 |
相似书籍
-
Pembangunan dan kebolehgunaan Modul Celik Programming bagi topik Asas Pengaturcaraan Java di Kolej Vokasional Malaysia
由: Siti Suhaina Mohamed Daud
出版: (2023) -
Kefahaman pelajar bermasalah pendengaran terhadap konsep asas jirim
由: Mastam, Nur Maslina
出版: (2012) -
Kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat mengenai konsep-konsep asas kebarangkalian (IR)
由: Nor Azlina Alias
出版: (2014) -
Keberkesanan penggunaan alat bantu mengajar interaktif bagi meningkatkan kefahaman konsep pengaturcaraan dalam kalangan pelajar (IR)
由: Siti Sakinah Mohd Yusof
出版: (2017) -
Pengaruh kompetensi emosi dan kepimpinan ke atas kualiti pensyarah Kolej Komuniti Malaysia
由: Kamarudin, Kasim
出版: (2015)