Pembinaan dan penentusahan instrumen ujian subjektif kemahiran proses sains asas dan bersepadu sekolah rendah
Kajian ini bertujuan untuk membina dan menentusahkan instrumen ujian subjektifyang dinamakan Ujian Subjektif Kemahiran Proses Sains Asas dan Bersepadu(USKPSAB) untuk sekolah rendah bagi mengukur penguasaan kesemua 12 kemahiranproses sains. Kajian ini menggunakan gabungan dua fasa. Fasa pertama melib...
Saved in:
Main Author: | Shaliny Panneir Selvam |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5206 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan penentusahan instrumen ujian kemahiran proses sains bersepadu sekolah rendah (IR)
by: Salasiah Zainuddin
Published: (2016) -
Pencapaian kemahiran proses sains asas dan bersepadu di kalangan guru sains sekolah rendah
by: Lay, Yoon Fah
Published: (1999) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen kemahiran proses sains /
by: Ellyza Karim
Published: (2020) -
Pembinaan Ujian Diagnostik
Kemahiran Proses Sains Bersepadu
Tahun Lima Menggunakan Model
Pengukuran Rasch
by: Mustafa, Nazahiyah
Published: (2023) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen ujian literasi pentaksiran
by: Talib, Rohaya
Published: (2009)