Kesan modul blended learning menggunakan aplikasi voc-learning terhadap motivasi dan strategi pembelajaran bagi pelajar aliran vokasional
Kajian ini bertujuan untuk membangun dan meneliti kesan aplikasi Voe-Learning dalam e-pembelajaran aliran vokasional dalam pembelajaran secara blended learning (BL) bagi komponen motivasi dan strategi pembelajaran. Kajian ini menggunakan pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi eksperimen den...
Saved in:
主要作者: | Muhamad Azhar Stapa @ Mustapa |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5320 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penilaian keberkesanan kit pengajaran transistor bagi aliran vokasional
由: Ab. Halim, Haizum Hanim
出版: (2012) -
Pembinaan modul motivasi bagi pelajar sekolah menengah
由: Muhamad Arsad, Nurul Fatin
出版: (2013) -
Kesan Modul Pembelajaran Teradun Berasaskan Inkuiri terhadap pencapaian pelajar aliran Vokasional dalam program Teknologi Elektronik
由: Anesman Buangraya Wenge Abdul Rahman
出版: (2022) -
Kesan modul pengaturcaraan menggunakan aplikasi Scratch bagi mata pelajaran Asas Sains Komputer terhadap pencapaian murid
由: Nurdiyana Ahmad Fuaddi
出版: (2021) -
Keberkesanan Modul Kadimel Terhadap Motivasi Dan Pencapaian Kosa Kata Pelajar Kolej Vokasional Bagi Mata Pelajaran Bahasa Melayu
由: Gatanagayan, Thibbah A/p
出版: (2021)