Faktor-faktor yang mempengaruhi penerimaan dan penggunaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru di Malaysia
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti faktor-faktor yang mempengaruhi NiatTingkah Laku (NTL) dan Tingkah Laku Penggunaan (TLP) bagi membentuk model konseptualpenerimaan dan penggunaan pendekatan Pembelajaran Teradun (Blended Learning Acceptance andUse Model- BeLAUM). Kajian juga menilai kesan pe...
Saved in:
主要作者: | Mohd Azli Yeop |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5322 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penerimaan pendekatan pembelajaran teradun dalam kalangan guru pra perkhidmatan
由: Nuurul Najwa Zulkifle
出版: (2018) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi komitmen guru-guru sekolah rendah terhadap organisasi
由: Abdul Manaf, Bin Musa
出版: (1998) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pengintegrasian TMK terhadap PdPc dalam kalangan guru Matematik sekolah rendah
由: Pakkiaraj David
出版: (2020) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi amalan pentaksiran bilik darjah guru tahap satu di sekolah daerah Gombak
由: Siti Fazlyana Mat Husin
出版: (2021) -
Faktor-Faktor Yang Mempengaruhi Penerapan Nilai-Nilai Murni di Kalangan Pelajar-Pelajar
由: Tan, Ai Lee
出版: (1995)