Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
Kajian ini bertujuan mengenal pasti kesan pembelajaran berasaskan masalah (PBM) terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Prinsip Perakaunan. Pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi eksperimen telah digunakan dalamkajian ini. Sampel terdiri daripada 31 orang pelaj...
Saved in:
主要作者: | Siti Faridah Shafii |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5794 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kepelbagaian gaya pembelajaran dan hubungannya dengan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
由: Azfariza Abdul Rahim
出版: (2007) -
Perlaksanaan penilaian berasaskan sekolah (PBS) bagi mata pelajaran prinsip perakaunan: satu kajian delphi
由: Wan Mohd Helmi Wan Hanafi
出版: (2012) -
Sumbangan input-persekitaran terhadap pencapaian mata pelajaran Prinsip Perakaunan di Pantai Barat Sabah (IR)
由: Kuan, Hee Pit
出版: (2014) -
Kesediaan kaedah pengajaran pembelajaran berasaskan masalah (PBM) guru prinsip perakaunan dan pencapaian pelajar /
由: Rasidah Mohamad Yusop -
Amalan kemahiran belajar dan hubungannya dengan pencapaian mata pelajaran Prinsip Perakaunan di daerah Kuala Kangsar
由: Zarina Biduan
出版: (2006)