Kesan kaedah permainan terhadap pencapaian topik pengalaman pranombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah
Kajian ini bertujuan mengesan kaedah belajar melalui bermain bagi topik Pengalaman Pranomborterhadap pencapaian dan tingkah laku prososial murid-murid prasekolah. Reka bentuk kuasieksperimen kumpulan kawalan tidak setara digunakan. Sampel kajian terdiri daripada 49orang murid prasekolah daripada seb...
Saved in:
Main Author: | Nurul Asyikin Ahmad |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5893 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan pendekatan belajar melalui bermain terhadap pencapaian konsep nombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah (IR)
by: Nur Amira Sabri
Published: (2018) -
Pengaruh identiti moral dan identiti prososial terhadap modifikasi tingkah laku prososial remaja delinkuen
by: Grace Amanda Basi Kumbong
Published: (2022) -
Kesan "Program menyelesaikan masalah sosial kanak-kanak prasekolah" (PSPP) ke atas kognisi dan tingkah laku prososial kanak-kanak /
by: Anna Christina Abdullah
Published: (2000) -
Kesan pembelajaran berasaskan permainan digital terhadap pencapaian dan penerimaan murid bagi topik alatan jahitan
by: Sanderasaidar, Asante
Published: (2021) -
Hubungan penglibatan ibu bapa dengan tingkah laku prososial kanak-kanak empat tahun /
by: Sharifah Aini Syed Tahir
Published: (2020)