Penilaian program intervensi tambah opsyen (PITO) dalam kalangan guru Sejarah bukan opsyen di sekolah menengah
Kajian ini adalah bertujuan menilai Program Intervensi Tambah Opsyen (PITO) dalamkalangan guru Sejarah bukan opsyen di sekolah menengah dengan menggunakan modelpenilaian CIPP. Pengesahan instrumen penilaian menggunakan model pengukuranRasch. Pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk tinjauan telah d...
Saved in:
主要作者: | Mohd Norlizam Mohd Razali |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6365 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Tahap penerapan kemahiran pemikiran Sejarah guru bukan opsyen /
由: Juriah Tahir -
Penilaian pegajaran guru bukan opsyen kemahiran hidup bersepadu /
由: Shareaha Din
出版: (2004) -
Persepsi pelajar terhadap amalan pengajaran guru opsyen dan bukan opsyen sejarah serta hubungannya dengan sikap pelajar /
由: Osman Muamat -
Pengajaran guru opsyen dan bukan opsyen kemahiran hidup bersepadu sekolah rendah di Batu Pahat
由: Ab. Manap, Siti Salwa
出版: (2014) -
Kompetensi guru bukan opsyen yang mengajar kemahiran teknikal di Kolej Vokasional Negeri Pahang
由: Abu Hassan, Roslan
出版: (2014)