Pengaruh amalan pembelajaran profesional terhadap kepimpinan guru-guru Kolej Vokasional di Perak
Kajian ini bertujuan untuk menentukan pengaruh amalan pembelajaran profesionalterhadap kepimpinan guru kolej vokasional di negeri Perak. Pendekatan kuantitatif rekabentuk deskriptif korelasi telah digunakan dalam kajian ini. Sampel terdiri daripada 278orang guru yang dipilih secara rawak mudah dari...
Saved in:
主要作者: | Wan Ameera Farhah Wan Azahari |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6368 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Tahap kefahaman guru kolej vokasional terhadap elemen kurikulum standard kolej vokasional (IR)
由: Abdul Halim Abdul Hamid
出版: (2016) -
Tahap kesediaan guru terhdap pelaksanaan pembelajaran berasaskan kompetensi di Kolej Vokasional
由: Mohd. Sukri, Nurulhuda
出版: (2013) -
Kemahiran guru vokasional dalam penyeliaan kerja amali pelajar di Kolej Vokasional
由: Hussain Ismail
出版: (2018) -
Pembangunan dan penilaian Model Kemahiran Kepimpinan Inovasi (LeaInn) Pemimpin Pertengahan Kolej Vokasional
由: Norlaila Wati Osman
出版: (2022) -
Faktor-faktor dan persediaan amalan kelestarian pendidikan fesyen dalam kalangan pelajar seni reka fesyen Kolej Vokasional Malaysia
由: Sarimah Abu Bedor
出版: (2022)