Kesan penggunaan peta pemikiran i-Think terhadap pencapaian kemahiran berfikir aras tinggi murid dan tabiat berfikir dalam mata pelajaran sains tahun enam
<p>Kajian ini bertujuan menguji keberkesanan peta pemikiran i-think dalam</p><p>meningkatkan pencapaian kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid bagi mata pelajaran</p><p>sains. Selain daripada itu, ia juga hendak melih...
Saved in:
主要作者: | Aspazaida Yob |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6912 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengintegrasian kemahiran berfikir dan peta minda Buzan bagi penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi
由: Tee, Tze Kiong
出版: (2013) -
Pembangunan Modul Peta Pemikiran i-Think bagi mata pelajaran sains tahun 5
由: Azlili Murad
出版: (2018) -
Kesan penggunaan peta pemikiran dalam pengajaran pecahan terhadap kemahiran berfikir aras tinggi murid orang asli tahun 5 (IR)
由: Indira Sekaran
出版: (2017) -
Kesan penggunaan peta pemikiran dalam pengajaran pecahan terhadap kemahiran berfikir aras tinggi murid orang Asli tahun 5 (IR)
由: Indira Sekaran
出版: (2017) -
Aplikasi peta pemikiran (I-Think) dalam memupuk kemahiran pemikiran aras tinggi dalam pembelajaran sejarah /
由: Mazlan Husin
出版: (2018)