Kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat mengenai konsep-konsep asas kebarangkalian (IR)
Kajian ini dijalankan untuk mengenal pasti kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat dalam menyelesaikan masalah kebarangkalian. Kajian ini berfokuskan kepada tiga persoalan kajian. Kajian ini melibatkan seramai 50 orang responden dari sebuah sekolah menengah di sekitar daerah Bera, Pahang den...
Saved in:
Main Author: | Nor Azlina Alias |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=705 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kefahaman dan kesilapan pelajar dalam pembelajaran topik pembezaan tingkatan empat (IR)
by: Nik Munirah Sa'adah Nik Ibrahim
Published: (2016) -
Analisis kesilapan dalam kebarangkalian oleh pelajar tingkatan 4 /
by: Thirunavukkarsu Subramaniam -
Kefahaman konsep mengenai alam sekitar di kalangan pelajar geografi tingkatan empat /
by: Abdul Aziz Shamsuddin
Published: (2003) -
Kefahaman konsep gas dalam kalangan pelajar tingkatan empat
by: Omar, Siti Salbiah
Published: (2011) -
Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
by: Ahmad Tarmimi Ismail@Ilias
Published: (2016)