Kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat mengenai konsep-konsep asas kebarangkalian (IR)
Kajian ini dijalankan untuk mengenal pasti kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat dalam menyelesaikan masalah kebarangkalian. Kajian ini berfokuskan kepada tiga persoalan kajian. Kajian ini melibatkan seramai 50 orang responden dari sebuah sekolah menengah di sekitar daerah Bera, Pahang den...
Saved in:
主要作者: | Nor Azlina Alias |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=705 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kefahaman dan kesilapan pelajar dalam pembelajaran topik pembezaan tingkatan empat (IR)
由: Nik Munirah Sa'adah Nik Ibrahim
出版: (2016) -
Analisis kesilapan dalam kebarangkalian oleh pelajar tingkatan 4 /
由: Thirunavukkarsu Subramaniam -
Kefahaman konsep mengenai alam sekitar di kalangan pelajar geografi tingkatan empat /
由: Abdul Aziz Shamsuddin
出版: (2003) -
Kefahaman konsep gas dalam kalangan pelajar tingkatan empat
由: Omar, Siti Salbiah
出版: (2011) -
Tahap kefahaman dan salah konsep terhadap konsep daya dan gerakan dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
由: Ahmad Tarmimi Ismail@Ilias
出版: (2016)