Kesan modul pembelajaran terarah kendiri terhadap pencapaian pelajar tingkatan empat bagi tajuk penulisan karangan fakta Bahasa Melayu
<p>Kajian ini bertujuan menentukan kesan modul pembelajaran terarah kendiri terhadap</p><p>pencapaian pelajar tingkatan empat bagi tajuk penulisan karangan fakta Bahasa</p><p>Melayu. Model Brockett dan Hiemstra serta Torres diguna...
Saved in:
主要作者: | Nazrin Abu Bakar |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8687 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keberkesanan pembelajaran berasaskan projek Site123 terhadap pencapaian penulisan karangan jenis fakta murid tingkatan empat
由: Hidayatul Ajmal Tholibon
出版: (2023) -
Pengaplikasian teknik bograf dalam penulisan karangan fakta murid tahun lima /
由: Rubiaton Ibrahim
出版: (2020) -
Kesan kaedah pengajaran bersama terhadap pencapaian penulisan karangan murid tingkatan empat
由: Nor Azimah Ariffin
出版: (2020) -
Kesan teknik eksplorasi internet berasaskan pendekatan konstruktivisme terhadap penulisan karangan fakta (IR)
由: Kavitha Ratnam
出版: (2017) -
Pembangunan dan penilaian modul penulisan karangan Bahasa Melayu tingkatan empat /
由: Lai, Lee Chung
出版: (2017)