Penggunaan teater boneka dalam kaedah pengajaran dan pembelajaran untuk meningkatkan domain psikomotor murid berkeperluan khas
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti jika teknik teater boneka dalam pembelajaran</p><p>murid berkeperluan khas (MBK) dapat meningkatkan domain psikomotor di kalangan</p><p>mereka. Teater boneka ialah sebuah teknik alternat...
Saved in:
主要作者: | Lakshmi Permal |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8740 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas (IR)
由: Abidah Abd. Rahman
出版: (2014) -
Hubungan persekitaran keluarga dengan tingkah laku ponteng murid berkeperluan Pendidikan Khas masalah pembelajaran (MBPKMP)
由: Tree Nurhayaty Masrukin
出版: (2020) -
Pelaksanaan program transisi kerjaya (PTK) murid berkeperluan pendidikan khas (MBPK) masalah pembelajaran (MP)
由: Mohd Nassir, Siti Nor Idayu
出版: (2016) -
Pembangunan instrumen saringan kemahiran Vokasional murid berkeperluan khas masalah pembelajaran bagi persediaan sijil kemahiran Malaysia
由: Kama Shaffeei
出版: (2019) -
Pembinaan dan pengujian modul pengajaran isyarat perkataan berfungsi bagi murid berkeperluan pendidikan khas masalah pembelajaran tanpa komunikasi lisan (IR)
由: Ahmad Yazid Yahya
出版: (2018)