Pembangunan dan pengujian heuristik permainan video mobil Awang Sains menggunakan kaedah Fuzzy Delphi
<p>Kelemahan murid tahun 4 dalam menguasai kemahiran proses Sains di sekolah rendah</p><p>menjadi pendorong kepada kajian ini. Kajian ini bertujuan untuk membangun dan</p><p>menguji permainan video mobil Awang Sains. Kajian ini me...
Saved in:
主要作者: | Mohd Radhi Md Shukri |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2021
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8994 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Augmented realty (AR) in education: assessment and ranking framework based on fuzzy delphi and hybrid of AHP entropy and vikor methods
由: Al-Shafee, Ghailan Abbood Khudhair
出版: (2021) -
Analisis riwayat Al-Mudallisin di dalam Sahih Ibn Hibban
由: Mohd Nor Adli Osman
出版: (2022) -
Systematic morphology, anatomy and numerical evaluation of Clerodendrum L.in Peninsular Malaysia
由: Mazatul Azrin Rahman
出版: (2018) -
Kesan penggunaan strategi membuat inferens terhadap pencapaian, minat dan motivasi murid dalam pengajaran pemahaman bacaan
由: Looi, Lay Hoon
出版: (2021) -
The moderating role or leadership in the talent management and employee retention of Abudhabi Department of Education and Knowledge
由: Alhammadi, Hasan Abdulla Ali Hasan
出版: (2022)