Pengajaran dan pembelajaran fizik secara aktif menggunakan kaedah makmal berasaskan mikrokomputer bagi topik daya dan gerakan (IR)
This study was done to look into the effectiveness of Microcomputer-based Laboratory (MBL) in an active physics teaching and learning environment for topic of Force and Motion in Fundamental Physics I course for Bachelor of Science Education at Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). Comparison w...
Saved in:
Main Author: | Abd Hadi Harun |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=904 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan dan pengesahan instrumen Ujian Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Fizik bagi tajuk Daya dan Gerakan (IR)
by: Rohana Amin
Published: (2015) -
Pembangunan dan keberkesanan makmal maya berbanding makmal fizikal dalam pembelajaran topik garam kimia tingkatan empat /
by: Murugan Mini Ratamun -
Sikap guru pelatih Fizik terhadap tahap kefahaman dalam Daya dan Gerakan
by: Nurmaisarah Mohidi
Published: (2023) -
Kesan Pendekatan Pembelajaran Stem
Secara Teradun Terhadap Pencapaian
Topik Daya Dan Gerakan Dan
Persekitaran Pembelajaran Sains
Dalam Kalangan Murid Tingkatan Dua
by: Bahrum, Noor Baizura
Published: (2021) -
Pembangunan koswer multimedia fizik bagi topik hukum gerakan newton
by: Nordin, Norbaizura
Published: (2011)