Kesan modul pembelajaran kendiri peta minda buzan (PMB) ke atas pencapaian pelajar Pendidikan Asas Vokasional (PAV)
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengkaji keberkesanan modul pembelajaran kendiri PMB</p><p>ke atas pencapaian pelajar tingkatan satu Pendidikan Asas Vokasional (PAV). Kajian ini menggunakan</p><p>pendekatan kuantitatif, iaitu reka b...
Saved in:
主要作者: | Muhammad Asri Madmor |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9045 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengintegrasian kemahiran berfikir dan peta minda Buzan bagi penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi
由: Tee, Tze Kiong
出版: (2013) -
Pelaksanaan pendidikan berasaskan keterampilan (Competency Based Education) dalam Program Pendidikan Asas Vokasional (PAV) : satu kajian kes
由: Azmi, Nur Iwani
出版: (2022) -
Keberkesanan kaedah peta minda dan kaedah mnemonik terhadap pencapaian serta minat murid dalam sains
由: Pingalan Gejandran
出版: (2016) -
Kesan peta minda terhadap hasil penulisan cerpen dan sikap pelajar
由: Ernalida
出版: (2018) -
Pembangunan modul asas rekaan pakaian pendidikan vokasional berteraskan kompetensi /
由: Mohd Ezha Mohet
出版: (2017)