Kesan penggunaan PBM (PBL) terhadap pencapaian dan motivasi pelajar dalam Kimia tingkatan empat (IR)
The purpose of this study was to determine the effects of Problem-Based Learning (PBL) compared to a normal teaching (NL) approach of form four Chemistry. The study was conducted by using a quasi experimental design which involved 28 form four students and a chemistry teacher from a secondary school...
Saved in:
主要作者: | Nor Hasimah Ismail |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2009
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=987 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan penggunaan modul pengajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi tajuk pengaratan kimia tingkatan lima (IR)
由: Zikri Awang
出版: (2009) -
Hubungan antara perkembangan metakognitif dengan pencapaian motivasi, sikap belajar dan pencapaian matematik dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
由: Wan Sharifah Laili Mohamad Nawawi
出版: (2015) -
Pembangunan model pencapaian Matematik di kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
由: Rozie Rosli
出版: (2014) -
Kesan penggunaan modul kecerdasan naturalis terhadap pencapaian biologi di kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
由: Ismail Mohamed Nor
出版: (2008) -
Hubungan gaya pembelajaran, kemahiran belajar dan pencapaian bahasa Malaysia dalam kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
由: Abd Rahman Ismail
出版: (2009)