Pengetahuan dan amalan pemikiran kritis dari persepsi pensyarah perakaunan di Kolej Matrikulasi
<p>Tujuan kajian ini adalah untuk melihat hubungan di antara tahap pengetahuan pemikiran kritis dengan tahap amalan pengajaran pemikiran kritis. Responden kajian ini terdiri daripada 60 pensyarah perakaunan kolej matrikulasi Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM). Kajian ini menggunakan...
Saved in:
主要作者: | Haslina Kamaruddin |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2011
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9881 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Gaya pemikiran dan pendekatan pembelajaran pelajar dalam mata pelajaran perakaunan di sebuah kolej matrikulasi
由: Suzana Mad Hezir
出版: (2012) -
Tekanan kerja di kalangan pensyarah kolej matrikulasi Melaka /
由: Fatahyah Yahya
出版: (2003) -
Kesan Flipped Classroom terhadap motivasi, penglibatan dan pencapaian pelajar dalam topik perakaunan pengurusan di Kolej Matrikulasi
由: Intan Haslina Kamarzaman
出版: (2023) -
Persepsi Pensyarah Matrikulasi terhadap Keperluan Program Peningkatan Profesionalisme
由: Hafliza, Halili
出版: (2004) -
Kajian amalan pengajaran berpasukan di Kolej Matrikulasi Johor
由: Rahmat, Rahimah
出版: (2014)