Prooresivisme dalam kaedah pengajaran sejarah: implikasi terhadap pencapaian pelajar tingkatan lima /
Saved in:
Main Author: | Rosly Mohd Sani |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | English |
Published: |
2007.
|
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran
Sejarah Tingkatan Empat
by: Muthiah, Malar
Published: (2010) -
Keberkesanan tiga kaedah mengulangkaji terhadap pencapaian markah Fizik pelajar tingkatan lima (IR)
by: Raja Sarimah Raja Alias
Published: (2009) -
Peningkatan pencapaian prinsip perakaunan melalui kaedah pembelajaran koperatif pelajar tingkatan lima /
by: Noor Shakira Masarudin -
Kesan pengajaran kemahiran berfikir kritis terhadap pencapaian pelajar dalam sejarah tingkatan dua /
by: Rosli Yacob
Published: (1998) -
Hubungan sikap dengan pencapaian pelajar tingkatan lima dalam biologi /
by: Masitah Amzal
Published: (2004)