Prooresivisme dalam kaedah pengajaran sejarah: implikasi terhadap pencapaian pelajar tingkatan lima /
Saved in:
主要作者: | Rosly Mohd Sani |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | English |
出版: |
2007.
|
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran
Sejarah Tingkatan Empat
由: Muthiah, Malar
出版: (2010) -
Keberkesanan tiga kaedah mengulangkaji terhadap pencapaian markah Fizik pelajar tingkatan lima (IR)
由: Raja Sarimah Raja Alias
出版: (2009) -
Peningkatan pencapaian prinsip perakaunan melalui kaedah pembelajaran koperatif pelajar tingkatan lima /
由: Noor Shakira Masarudin -
Kesan pengajaran kemahiran berfikir kritis terhadap pencapaian pelajar dalam sejarah tingkatan dua /
由: Rosli Yacob
出版: (1998) -
Hubungan sikap dengan pencapaian pelajar tingkatan lima dalam biologi /
由: Masitah Amzal
出版: (2004)