International Standard Organisation (ISO) : keberkesanan memenuhi kehendak pelanggan ; satu kajian kes di Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN) /
Saved in:
主要作者: | Maimunah Osman |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2002.
|
主题: | |
在线阅读: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/559 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Analisis pelaksanaan MS ISO 9000 di Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN) menurut perspektif Islam /
由: Mohd Mauli Azli Abu Bakar -
Penilaian peserta terhadap kursus Diploma Pengurusan Awam (DPA) di Institut Tadbiran Awam Negara /
由: Saharuddin Mohd Kia
出版: (2008) -
Dasar penerapan nilai-nilai Islam dalam pentadbiran awam Malaysia : satu kajian persepsi di Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN) Bukit Kiara, Kuala Lumpur /
由: Maznah Ali
出版: (1991) -
Penerapan nilai dan etika : satu penilaian berdasarkan kes-kes tatatertib di Suruhanjaya Perkhimatan Awam Malaysia /
由: Wan Ahmad Tirmizi Wan Sulaiman
出版: (2006) -
Pelaksanaan urusan pengambilan dan pemilihan kakitangan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia /
由: Mohd Nazri Dollah
出版: (2006)