Tahap kualiti perkhidmatan pelanggan : kajian kes Tabung Haji Negeri Selangor /
Saved in:
主要作者: | Mohd Norber Kassim |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2005.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
The hajj from Malaysia : its history, management and impact on the Malay society, 1975-2005 /
由: Sharifah Binti Ismail
出版: (2016) -
Keberkesanan program pengurusan kualiti menyeluruh di Tabung Haji /
由: Suhaila Arshad
出版: (2004) -
Piagam pelanggan dan kualiti perkhidmatan sektor awam : kajian kes Cawangan Import Kastam DiRaja Malaysia Negeri Selangor /
由: Razman Haji Zakaria, Haji
出版: (2003) -
Zakat perniagaan : satu kajian di Lembaga Urusan dan Tabung Haji (LUTH) /
由: Mamat Said
出版: (2001) -
Prospect of hajj savings and investment account in Nigeria: A lesson from Tabung Haji Malaysia /
由: Alkali, Ibrahim Ali
出版: (2012)