Pengurusan organisasi dan strategi komunikasi industri pelancongan di Melaka /
Saved in:
主要作者: | Masyhud, Erwin |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2013.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Tourist perception on tourism sustainability dimensions of Melaka, Malaysia
由: Mahat, Norsyafina
出版: (2016) -
Pembangunan sumber manusia dalam industri pelancongan di Malaysia : cabaran dan strategi /
由: Azahar Mohamed Yusuf
出版: (2003) -
Satisfaction of tourists on museum visits in Melaka, Malaysia
由: Musa, Safiya
出版: (2012) -
Tourism policy reform: the case of Padang City, Indonesia /
由: Indrianto, Hendri Agung
出版: (2012) -
A study on contextual element of Melaka famous food spot / Nur Izzatul Hanis Hassim
由: Hassim, Nur Izzatul Hanis
出版: (2019)