Impak pengurusan aduan dan kualiti perkhidmatan ke atas imej organisasi di perpustakaan institusi pengajian tinggi awam (IPTA) Malaysia /
Saved in:
主要作者: | Tan, Pei Kian (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Keberkesanan pengurusan aduan : kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /
由: Siti Nor Faizah Mohamad Kassim
出版: (2011) -
Penglibatan masyarakat melalui sistem aduan awam menurut perspektif Islam : kajian di Jabatan Kemajuan Islam Malaysia dan Tabung Haji /
由: Madihatun Zainuddin
出版: (2020) -
Pengurusan penyelenggaraan bangunan perpustakaan Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) / Haswandi M. Noor
由: M.Noor, Haswandi
出版: (2003) -
Development of Rudeness Reporting System (RRS) for Fakulti Sains Komputer dan Matematik (FSKM) / Shadi Mohammad Arab
由: Mohammad Arab, Shadi
出版: (2012) -
Consumer competency and relationship between dissatisfaction and complaint behaviour among mobile telecommunication network consumers in Lagos, Nigeria
由: Chinedu, Anyanwu Hilary
出版: (2017)