Mengenalpasti corak pembelian pelancong antarabangsa terhadap produk cenderamata di Malaysia
The nature of humans is to return from traveling with a souvenirs of the experience. The purchase of souvenirs by a tourist serves as a tangible way of capturing or suspending in time an otherwise intangible experience. The purpose of this study is to identify souvenirs purchase patterns of foreign...
Saved in:
主要作者: | Sarman, Zaiton |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2007
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/7363/1/ZaitonSarmanMFAB2007.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Potential of energy efficiency in ceramic industries
由: Narayanamoorthy, Thirupathi Rao
出版: (2004) -
Pembangunan dan penilaian modul pengajaran kendiri berasakan web untuk subjek pola pakaian (JURUSAN FESYEN) di Politeknik
由: Abd Shukor, Norazrina
出版: (2003) -
Penghasilan dan pengujian modul pengajaran dan pembelajaran berpusatkan pelajar mata pelajaran seni reka fesyen bagi kursus seni reka fesyen di Politeknik Johor Bahru
由: Sulong, Rasyidah
出版: (2002) -
Pemurnian Manual Prosedur Ujikaji Makmal Kejuruteraan Kayu, Fakulti Kejuruteraan, Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn
由: Abdul Rahman, Suhada
出版: (2003) -
Keberkesanan modul M-JsasFC terhadap pembelajaran murid pendidikan asas Vokasional
由: Rohani Seman
出版: (2018)