Tahap kefahaman guru kolej vokasional terhadap elemen kurikulum standard kolej vokasional (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti tahap kefahaman guru Kolej Vokasional terhadap elemen-elemen Kurikulum Standard Kolej Vokasional. Membuat tinjauan melalui soal selidik yang telah dilengkapkan oleh 307 orang guru yang mengajar aliran vokasional daripada 15 Kolej Vokasional rintis di Malaysia...
Saved in:
主要作者: | Abdul Halim Abdul Hamid |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2016
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2832 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kerelevanan kurikulum standard Kolej Vokasional bidang teknologi kimpalan dengan kehendak sektor industri (IR)
由: Md. Nizam Nasir
出版: (2017) -
Kemahiran guru vokasional dalam penyeliaan kerja amali pelajar di Kolej Vokasional
由: Hussain Ismail
出版: (2018) -
Tahap kesediaan guru terhdap pelaksanaan pembelajaran berasaskan kompetensi di Kolej Vokasional
由: Mohd. Sukri, Nurulhuda
出版: (2013) -
Pengaruh amalan pembelajaran profesional terhadap kepimpinan guru-guru Kolej Vokasional di Perak
由: Wan Ameera Farhah Wan Azahari
出版: (2019) -
Pembangunan dan penilaian Model Kemahiran Kepimpinan Inovasi (LeaInn) Pemimpin Pertengahan Kolej Vokasional
由: Norlaila Wati Osman
出版: (2022)